Monday, April 20, 2015

KEKALKAN KESIHATAN MATA ANDA

Assalamualaikumm semua. Maafkan saya kerana kurang sihat dalam seminggu ini. Ye,,kadang-kadang kita diuji dengan kesihatan dan wang ringgit. Tidak mengapa..wang ringgit boleh dicari,...tetapi kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.

Ok...hari ini saya akan kongsikan dengan anda cara penjagaan mata yang betul supaya mata anda boleh terus berfungsi sehingga usia anda melewati 40an keatas...
Pengalaman saya sendiri.Pada tahun 2006...pernah mendapat penyakit radang mata atau dalam bahasa saintifiknya UVITIS. Saya hampir buta sebelah mata akibat kurang penjagaan  ketika sakit mata dan tidak mendapatkan rawatan segera. Akhirnya saya ditempatkan diward untuk pemantaun doktor pakar mata. Penyakit saya reda seketika setelah mendapatkan rawatan mata...susulan rawatan jangan cakaplah...Apa yang peliknya setiap 2 tahun penyakit itu akan berulang kembali..sama ada sebelah kanan atau kiri. Jadi rawatan susulan yang terakhir ialah pada tahun 2014 iaitu pada bulan Januari. 

Saya pun mula mencari supplement untuk mengelakkan radang mata saya kembali. Alhamdulillah saya telah berjumpa dengan SHAKLEE. Pengambilan secara konsisten Vitamin E membuatkan mata saya kelihatan segar dan kurang pedih apabila terlalu lama menghadap skrin komputer .




Vitamin E juga terkenal dengan antioksidan juga menyihatkan penglihatan
Meredakan sakit kulit
Menyerikan kulit wajah dan tubu
Menguatkan rambut

 Maklumlah bisnes secara online memerlukan kita mengadap skrin dalam jangka waktu yang lama. 
Setelah mengamalkan vitamin E, kesihatan mata bertambah baik. Saya juga menambah akan supplement mata saya kepada CAROTOMAX.


NAK TAHU APA KELEBIHAN CAROTOMAX UNTUK PENJAGAAN MATA????

* Sumber vitamin A dari buah-buhan dan sayur-sayuran
* Mempertingkatkan kualiti penglihatan mata
* Pencegah kanser
* Melindungi dari rabun malam
*Meredakan penyakit kulit
*Membina semula sel-sel yang rosak
* Membentuk tulang,gigi,gusi dan mata yang sihat
* Meredakan penyakit kulit
* Sangat bagus untuk kulit yang berjerawat dan melicinkan kulit
* Meredakan ulser dan bisul

MATA YANG SIHAT DAN  MENAWAN TERHASIL DARI PEMAKANAN KESIHATAN DAN MAKANAN HARIAN KITA YANG BERKUALITI SERTA YANG ORGANIK !!!!



Saya mencadangkan anda semua cuba ambil supplement utnuk mata yang berkualiti . Periksa kandungannya dan rujuk kepada yang pakar dalm pemilihan makanan tambahan tersebut.

Akir kata salam manis dari saya, ejen SHAKLEE bertauliah anda  SID1086514 Fairuz binti Khatim.
Sedia memberikan konsultansi keapada yang memerlukan.



PROMOSI APRIL 2015 !!!!

GLA COMPLEX           BUY 6 FREE 1
LECITHIN                     BUY 6 FREE 1
VITALEA FOR KIDS    BUY 3 FREE 1
DTX COMPLEX           BUY 3 FREE 1
CINCH SHAKE             BUY 3 FREE 1

Jangan lepaskan peluang anda untuk memiliki vitamin yang sudah semestinya ALWAYS GREEN ...ALWAYS SAFE!!!








No comments:

Post a Comment