Sunday, October 4, 2015

TUBUH SIHAT,KULIT MENAWAN DENGAN ESP.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Kali ini saya akan kongsikan mengapa saya sangat suka dengan produk SHAKLEE?

Umur saya 40 tahun dan juga merupakan pengamal tegar jamu semenjak dari zaman anak dara lagi. Sehinggalah saya melahirkan anak saya yang pertama (kini berumur 16 tahun )sehinggalah saya berpantangkan anak yang ke enam. Saya tidak pernah tinggalkan jamu walaupun sehari. Ini kerana saya memang sangat menitik beratkan aspek penjagaan dalaman saya serta luran. 

Bila kita dah beranak pinak ni..semua bahagian dalaman akan menjadi longgar serta menggelebeh. Jadi sebelum kita mendapat penyakit..lebih baik dicegah atau dirawat.

Bermacam-macam jamu saya makan dari yang kena bancuh , kapsul, tablet serta yang koyak dan telan pun pernah saya makan. A|lhamdulillah saya memang rasi dengan jamu dan tidak ada masaalah untuk menelan jamu-jamu tersebut.

Tapi saya punyai masalah eczema yang mana sangat merunsingkan jiwa saya. Susah nak menjaganya..makan udang atau apa-apa seafoodlah..pasti akan gatal. Kalau dapat menggaru punyalah sedap sampaikan luka. Jadi bila luka ia akan merebak ke tempat lain.

Bermacam ubat klinik dari yang murah sehinggalah yang mahal pun saya redah beli. Ratusan ringgitlah habis duit semata-mata untuk baik.

Pada tahun penghujung tahun 2013 saya mula google apa sahaja mengenai cara nak baikkan eczema. Semua dah saya survey, akhirnya saya terbaca tentang produk SHAKLEE. Agak sceptical untuk mencuba tapi bila tgk testimonial agak menggalakkan. okay...saya pun proceed kpd tuan punya fb. Tanay pumya tanya, saya pun buat keputusan untuk membeli ESP dan Alfalfa dulu. Kang banyak-banyak kang tak tertelan pulak.....slow and steady...

Setelah consume selama2 minggu doktor pun terkejut dengan perubahan yang saya alami. Alhamdulillah syukurrrr..sangat-sangat. Mana taknya...eczema yang saya hidapai masa zaman anak dara....dah pun beransur pulih...yeehaaaa!!!


Sehinggalah sekarang saya telah pelbagaikan vitamin unrtuk penjagaan dalaman tubuh badan serta luaran. Sangat teruja dengan hasilnya.... setelah mengamalkannya selama  3 bulan secara konsisten. Ikut aturan dan jadual  makan vitamin tu. Inshallah ...akan berjaya dapat apa yang kita nakkan.

 Dulu kulit wajah kusam dan berparut...sekarang ni dah...beransur hilang. Parut luka jatuh disiku pun dah hilang. Tumit dah tak kasar lagi..heeeeeee....puas hatilahhh!!!!
Cek abang pun kemain lagi mujinyaaaaaaa....!!!

Satu lagi nak bagitau..shaklee ni dah dijamin keselamatan vitaminnya. Tel


Diatas ni gambar saya sebelum dan selepas pada tahun 2014. dan dibawah ni gambar saya sekarang. No makeup, no 360 camera, no vsco cam, no filter.....


Alhamdulillah syukur sangat-sangat. Hasil yang sangat awsome dan amaizing!!! Ishhhh...saya tak akan bertukar dan tak kan berganjak ke produk lain....I dah jatuh cinta uolssssss!!!!

Nak tau apa rahsia saya?? ninnnndddiiiaaaa .....!!! SET KECANTIKAN SHAKLEE!!




Best sangat bila amalkannya. Bila nak dekat habis..saya tak sabar nak beli yang baru. Tapi ada yang kata mahal lah...susah nak telanlah...ALASANNNN JE TUUUU!!

Nak sihat dan cantik kena rajin...jgn culas makan vitamin. Pemakanan kena jaga. Minum air kosong secukupnya. Barulah hasilnya wowwwww!!

Inilah set kecantikan kulit SHAKLEE yang awsome lagi meletopss!!
Dalamnya ada :

ESP - GEBUKAN KULIT SERTA MEMUDARKAN PARUT . 
VITAMIN E - MENGHALUSKAN LIANG ROMA SERTA AWET MUDA
VITAMIN C- ANJALKAN KULIT, PUDARKAN PARUT SERTA BERTINDAK SEBAGAI KOLAGEN SEMULAJADI.
ALFALFA - DETOKS ATAU BUANG TOKSIN
B COMPLEX - MENYERIKAN WAJAH.
GLA  - SEIMBANGKAN HORMON DAN CANTIKKAN KULIT.


OKAY UOLLLSSSSS!!!...Nak cantik, gobu, anggun...kena rajin...So kalau nak tahu lanjut whatsapp saya 019-5241019.

Wassalam...serta salam sayang dari saya!!




No comments:

Post a Comment