Wednesday, March 11, 2015

ESP untuk kesihatan menyeluruh.

Assalmualaikum.Selamat tengahari semua yang mengenali saya. ALhamdulillah ..sudah pun menikmati makan tengahari sebentar tadi. Bersama anak-anak yang baru pulang dari sekolah....Okey..kali saya nak cerita sedikit tentang produk shaklee yang sebenarnya baru setahun saya ambil. Ini berikutan daripada masaalah eczema yang dah lama saya hidap. Dari zaman anak dara lagi uollss!!! Susah hati dibuatnya sebab kulit pun semakin nampak tuanya..especially tang muka. Tetapi eczema yang saya kena ni..dibahagian jari jemari saya. Jadi agak malu juga bila jari kita ni bernanah dan berlubang-lubang bekas dari menggaru.

Sakitnya Allah je yang tahu bila terkena sabun mandi dan sabun pencucui pinggan. Dah bermacam-macam ubat/steroid ynag saya ambil untuk mengurangkan kesakitan . Malangnya..semakin teruk dan saya agak putus asa kerana rasa macam teruk sanagt rasanya bila keadaan kulit di bahagian tangan dan kaki kita kering.
Kakak ipar saya pun tegur ...katanya..."kalau tgk muka....okkk...je, tapi cuba tgk kaki awak tu?...Macam kaki orang dah berumur 50 tahun...ttttuuuu ddiiiiaaaa!!Kadang-kadang orang yang dah berumur pun lagi elok. Tapi masa tu umur saya baru sekitar 32 tahun.....Haishhhh...sentap koooo!!

Sampai lah tahun 2014, saya mula mencari didalam internet supplement yang boleh memulihkan keadaan eczema saya. Akhirnya saya terjumpa rakan facebook yang mengedarkan SHAKLEE!. Saya mula mengambil alfalfa dan lecithin dulu..Sebulan kemudian baru saya memberanikan diri untuk mencuba ESP...Baru seminggu saya minum ...hasilnya doktor pakar di Klinik tersebut pun terkejut dgn hasilnya....Alhamdulillah saya sangat bersyukur dan tak tahu nak cakap apa lagi sebab..sudah lama saya idamkan kulit tangan dan kaki yang mulus dan lembut. Maaf...saya tidak sempat dan terlupa untuk mengambil gambar sebagai bukti..tetapi jujurnya...saya asngat suka dan jatuh cinta dengan ESP shaklee!!

Jadi saya telah pun menghabiskan 3 tong ESP dan telah menambah koleksi vitamin saya . Antara koleksi vitamin yang paling saya suka..SUSTAINED RELEASE VITA C, VITA E...Kenapa ye??
Ia bukan sahaja menjadikan kulit kita semakin baik..anjal..awet muda, dan saya perasan lately...saya punya energy semakin bertambah . Maklumlah..pagi sampai tghari saya dirumah, petang saya mengajar, malam..masa untuk berbsnes dan memantau kerja sekolah anak-anak...Jadi kalau tak ambil supplemeny ni...saya akan keletihan...
So..saya rasa cukup setakat ini..kerana saya hanya ingin wanita.ibu-ibu serta remaja diluar sana...sedar yang kita perlu menitik beratkan penjagaan kesihatan keseluruhan badan...plus..bila dalaman sihat..maka terpancarlah keseriannya diwajah mu ituuu...

Salam sayang dari saya..Puan Fairuz Bt Khatim.
SIHAT ITU ASET....

PROMOSI MAC INI!!! Beli 6 percuma 1 atau beli 2 diskaun 5%


No comments:

Post a Comment