Wednesday, May 27, 2015

RAHSIA KULIT MENAWAN SERTA MULUS.

Assalamualaikum...Semoga pembaca blog saya yang setia sihat hendaknya. Alhamdulillah saya bersyukur kerana dapat berkongsi tips-tips bagaimana nak mendapatkan kulit wajah yang menawan.
Saya suka sangat nak berkongsi satu set yang saya telah amalkan hampir 2 tahun .
Pada mulanya saya hanya menambil produk shaklee untuk melegakan eczema dan kulit kering dibahagian kaki. Alhamdulillah saya telah pun menemui jalan penyelesaiannya dengan mengamalkan SET KECANTIKAN SHAKLEE :

1) ESP NON GMO SOYA - Merawat kulit kering, bersisik, kusam , berjeragat dan jerawat.
                                               Mengawal selera makan .
                                               Membantu mengurangkan gastrik dan pedih ulu hati.
                                             
2) SUSTAINED RELEASE VITA C :
                                                -Mencerahkan kulit wajah serta badan secara sekata.
                                                - Bertindak sebagai kolagen .
                                                - Memelihara gusi,gigi, tulang dan mata agar sihat .
                                                - Dilepaskan secara berperingkat kerana vitamin c mudah hilang dari dalam  
                                                    badan kita.

3)VITAMIN E                      -  Menegangkan kulit, mengurangkan parut, memelihara rambut.  Bertindak
                                                 juga sebagai vitamin " suami isteri.". Menjadikan kulit wajah berseri dan
                                                 menyeimbangkan minyak di wajah.

4) B COMPLEX                    - Menyerikan muka ( memang berhasil yang nih!!!)
                                              - Memberi tenaga dalam badan supaya tidak mudah letih.
                                              - Anti stress , agar anda lebih tenang.
                                              - Bertindak melindungi peparu,jantung serta organ-organ penting dalam badan









Bila kita mengamalkan set ini secara konsisiten , kulit wajah anda akan bersih serta terpancarlah keseriannya.
Invest lah sikit untuk kebaikkan diri sendiri. Bila badan sihat, hati tenang...nak buat kerja pun mudah.

Saya sangat-sangat mencadangkan kepada anda agar anda dapt mengajak  rakan-rakan segera bertukar kepadaa vitamin SHAKLEE kerana semua vitaminnya berasal dai bahan- bahan organik. Inshallah kekal muda  dan sihat disepanjang usia.

Akhir kata...saya susun sepuluh jari pohon maaf anda kata saya terkasar bahasa.
Sekian, wassalam.
SIDPRO 1086514
FAIRUZ KHATIM














No comments:

Post a Comment